{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plante Tomater,peberfrugter og agurk?
  • #1   30. mar 2012 først til maj i drivhus smiley

  • #2   31. mar 2012 ahh der er jo en hel måned endu;)

  • #3   2. apr 2012 Jepper skal ha konstant varme ellers dør og visner de bare smiley

  • #4   4. apr 2012 Drivhus er bedst til de der sydfrugter ...Jeg har ikke drivhus, så har kun prøvet frilandstomat/agurk, og det giver sgutte meget :-/: Dvs, jeg har haft masser af grønne tomater, men det var alt for få, der nåede at blive røde. Og agukerne blev kun nogle små gnallinger, men smagte da vældig godt.

    Planterne har jeg dels selv sået (agurk), dels købt på torvet, dels i Føtex og Kvickly.

    Synes ikke, at tomater er særligt nemme at passe.

    Nem at holde i haven er persille, timian og purløg smiley (og løvstikke, hvad man så skal med dem)
    Ærter og bønner er også nemme. Men skal dog lige have nogle bambuspinde eller andet støtte, som de kan klatre op ad.
    Rødbeder er supernemmme.
    Squash.
    Græskar.
    Salat.
    Rabarber.
    Løg.
    Og spiselige blomster - fx hjulkrone.

    Det var hvad jeg lige kunne komme på.


  • #5   5. apr 2012 Tinka, du bor vel ik nær herning?

  • #6   6. apr 2012 Næ, bor i Århus Syd. Men du kan saaagtens selv så og plante smiley
    Glemte at nævne radiser - meget nemt, og kan ikke mislykkes.

    PS: Hvis din flise"have" vender mod syd, kan du fjerne en række fliser ind mod husmuren og sætte tomatplanter der smiley Læ, sol og varme kan de li'. (og de skal vandes, nippes og bindes op).


  • #7   6. apr 2012 Hehe nej forhaven er kun parkering og kan ik gro noget der er ik jord kun sten og sand;) baghaven mod syd og stor;)

Kommentér på:
Plante Tomater,peberfrugter og agurk?

Annonce