{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muldvarp
  • #1   5. nov 2014 Hvidløg skulle få dem til at flygte

• #2   5. nov 2014 For real eller joker du bare? For jeg gider ikke købe hvidløg hvis du bare er kæk smiley

• #4   5. nov 2014 For real, min mor bruger det i sommerhuset. Hun sætter dog også fælder op

• #5   5. nov 2014 Det lyder som råd fra gamle dage... Ligesom igler... smiley

• Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #6   7. nov 2014 Jeg købte denne fælde sidste vinter. Den virker. Havde prøvet ALT. Jeg lavede selv bøjle så den står lodret så det lige meget hvad side Mulle kommer fra så vil den dø af trykket når den skubber jord hen mod fælden. Pris 34 EUR se mere på kieferle.com eller kanonen.de

profilbillede
  • #7   7. nov 2014 Den ser vild ud... sådan tror jeg da bare skal prøves!

• Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    nov 2014

#8   8. nov 2014 Ja ser måske lidt vild ud, men når man har prøvet den er det som at sætte de almindelige fælder. Hvis du køber så nøjes med fælde, patroner kan købes ved en maskinhandler. Lægger lige et par billeder ud af to andre fælder jeg os har haft held med at fange i.

profilbillede
  • Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    nov 2014

#9   8. nov 2014 V-trap

profilbillede
  • Trine B
    Trine B Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #10   20. jun 2015 Et år havde vi mange muldvarpe i haven. Så satte vi en ølglas flaske halvt ned i skuddet, med åbningen opad. Det virkede forbløfende godt. Forklaringen skal være den at vinden får flasken til at afgive en lyd og den forplanter sig ned i gangene. Det kan muldvarpens ikke lide og løber væk.

• Milling W
    Milling W Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   14. jun 2018 Er du sikker på at det er en muldvarpe der er på spil? Har tidligere selv forvekslet en muldvarpe med en mosegris. Under alle omstændigheder brugte jeg denne guide til at slippe af med skadedyret mosegrisen https://www.sos-skadedyr.dk/fakta-om-mosegrise. Måske det også hjælper på muldvarper smiley

Du skal have held og lykke.

Kommentér på:
Muldvarp

Annonce